شب انتظار (منتظرت بودم) -داریوش رفیعی
 
درباره وبلاگ


سلام خوش اومدین :) لطفا اگه نظر گذاشتین حتما آدرس وبتون رو هم بذارید تا بازدیدتون رو جبران کنم پروفایلمم فعاله ممنون از بازدیدتون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
غریبه




شب به گلستان تنها منتظرت بودم
بـاده نا کــامی در هجـــر تـو پیمودم

 

منتظرت بودم منتظرت بودم


آن شـب جـان فرسـا من بی تـو نیاسودم

وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم


منتظرت بودم منتظرت بودم


بودم همه شب دیده به ره تا به سحر گاه
ناگـه چـو پـری خـنـده زنـان آمـــدی از راه


غمها به سر آمد زنگ غم دوران از دل بزدودم


منتظرت بودم منتظرت بودم


پیش گلها شاد و شیدا   می خرامی در قامت موزونت
فتنــه دوران دیــده تـو   از دل و جـان من شده مفتونت

در آن عشق و جنون مفتون تو بودم
اکنــون از دل مـن بشنـو تـو سرودم


منتظرت بودم منتظرت بودم

منتظرت بودم منتظرت بودم


شعر : معینی کرمانشاهی

آهنگ : مجید وفادار

مایه دشتی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 7:44 ::  نويسنده : غریبه